‌Transakce

Co jsou to Transakce?

Zadávejte své přepravy nyní přímo prostřednictvím TIMOCOM Burzy nákladů! Naše Transakce zadávání přepravy usnadňují a zefektivňují. Jedním kliknutím zadáte, jedním kliknutím přijmete – a po doručení se oba partneři navzájem přímo ohodnotí. 

Bez ohledu na to, zda jste zadavatelem nebo dodavatelem – s Transakcemi můžete mít přehled o svých přepravách, budovat důvěru a dlouhodobě si zajistit ty nejlepší partnery. 

Jaký je rozdíl oproti objednávce přepravy? 

  • Transakce je digitálním potvrzením zadání přepravy – jako první podání ruky. 

  • Objednávka přepravy je oficiální, právně závazný dokument, obsahující všechny podrobnosti přepravy. 

 

Vaše výhody

Pro ty, kdo nabízejí přepravu:

Jasná fakta pro lepší rozhodování. 

Každá transakce posiluje vaši databázi: Zjistěte, s kým je nejlepší spolupracovat, a přijímejte informovaná rozhodnutí pro budoucí zakázky. 

Pro ty, kdo hledají přepravy:

Více hodnocení, více příležitostí!

Čím více toho uděláte prostřednictvím Marketplace, tím rychleji nasbíráte hodnocení – a s dobrou pověstí si zajistíte ty nejlepší přepravy a vyšší příjmy. 

Často kladené dotazy

Transakce je jako předstupeň k objednávce přepravy – jakási dohoda předtím, než se stane oficiální. Přepravní objednávka přitom zůstává tím právně závazným dokumentem. 

S poskytnutými údaji bude zacházeno důvěrně a budou použity výhradně k realizaci transakce. Vaše údaje jsou chráněny a ukládány bezpečně. 

Ne, vaše obchodní vztahy a transakce zůstávají důvěrné a jsou viditelné pouze pro vás a příslušné partnery. 

Ostatní uživatelé Marketplace si mohou vaše dokumenty prohlédnout a stáhnout, jakmile budou úspěšně zkontrolovány. 

Ne, nejste povinni své přepravy zadávat prostřednictvím TIMOCOM Burzy nákladů. Velmi však doporučujeme to tak dělat, pro zvýšení bezpečnosti svých přepravních zakázek a abyste i později měli přístup k údajům o svých přepravách. 

Transakce vám nabízejí mnoho výhod! Hodnocení můžete odevzdávat a získávat za každou transakci – bez ohledu na objednávku přepravy uskutečněnou prostřednictvím TIMOCOM. Spoluprací s ověřenými zákazníky společnosti TIMOCOM můžete minimalizovat potenciální rizika a nedorozumění. A to nejlepší: Díky historii přeprav a hodnocení můžete činit dlouhodobá, dobře podložená a perspektivní rozhodnutí! 

Obdržíte oznámení e-mailem a zprávu prostřednictvím symbolu zvonku v prostředí Marketplace. Všechny přijaté zakázky můžete vidět v přehledu vašich transakcí. Klikněte na nabídku přepravy a potvrďte ji tlačítkem „Přijmout přepravu“. 

Přijetím přepravy dáváte najevo, že jste připraveni zakázku uskutečnit. Právně závaznou objednávku přepravy obdržíte od svého obchodního partnera k samostatnému potvrzení. 

Ano, jako dodavatel i jako zadavatel můžete transakci stornovat. Doporučujeme však, abyste tak činili pouze ve výjimečných případech, protože stornování v krátkém termínu může mít negativní dopad na vaši pověst a může mít případně i právní důsledky.

Obchodní partner obdrží oznámení e-mailem a prostřednictvím Marketplace. Opakovaná storna mohou mít negativní dopad na vaše hodnocení a budoucí zakázky. V případě strona v krátkém termínu je důležité informovat zadavatele co nejdříve. 
 

V takovém případě byste měli kontaktovat dodavatele a požádat ho o storno prostřednictvím Marketplace. V opačném případě zůstane objednávka chybně uložena ve vašich transakcích. Změny by měly být prováděny přímo v prostředí Marketplace. 

Zadejte svou přepravu na Burze nákladů znovu. Pracujeme na řešení, které tento proces v budoucnu zjednoduší. 

Nahoru