Transakce:
Nejlepší volba pro vaše přepravy – bezpečná, rychlá a transparentní!
Uzavírejte přepravy přímo v prostředí TIMOCOM Road Freight Marketplace – pro větší kontrolu, transparentnost a důvěru.
Co jsou to Transakce?
Zadávejte své přepravy nyní přímo prostřednictvím TIMOCOM Burzy nákladů! Naše Transakce zadávání přepravy usnadňují a zefektivňují. Jedním kliknutím zadáte, jedním kliknutím přijmete – a po doručení se oba partneři navzájem přímo ohodnotí.
Bez ohledu na to, zda jste zadavatelem nebo dodavatelem – s Transakcemi můžete mít přehled o svých přepravách, budovat důvěru a dlouhodobě si zajistit ty nejlepší partnery.
Jaký je rozdíl oproti objednávce přepravy?
Transakce je digitálním potvrzením zadání přepravy – jako první podání ruky.
Objednávka přepravy je oficiální, právně závazný dokument, obsahující všechny podrobnosti přepravy.
Vaše výhody
Jasná fakta pro lepší rozhodování.
Každá transakce posiluje vaši databázi: Zjistěte, s kým je nejlepší spolupracovat, a přijímejte informovaná rozhodnutí pro budoucí zakázky.
Více hodnocení, více příležitostí!
Čím více toho uděláte prostřednictvím Marketplace, tím rychleji nasbíráte hodnocení – a s dobrou pověstí si zajistíte ty nejlepší přepravy a vyšší příjmy.
Často kladené dotazy
Transakce je jako předstupeň k objednávce přepravy – jakási dohoda předtím, než se stane oficiální. Přepravní objednávka přitom zůstává tím právně závazným dokumentem.
S poskytnutými údaji bude zacházeno důvěrně a budou použity výhradně k realizaci transakce. Vaše údaje jsou chráněny a ukládány bezpečně.
Ne, vaše obchodní vztahy a transakce zůstávají důvěrné a jsou viditelné pouze pro vás a příslušné partnery.
Ostatní uživatelé Marketplace si mohou vaše dokumenty prohlédnout a stáhnout, jakmile budou úspěšně zkontrolovány.
Ne, nejste povinni své přepravy zadávat prostřednictvím TIMOCOM Burzy nákladů. Velmi však doporučujeme to tak dělat, pro zvýšení bezpečnosti svých přepravních zakázek a abyste i později měli přístup k údajům o svých přepravách.
Transakce vám nabízejí mnoho výhod! Hodnocení můžete odevzdávat a získávat za každou transakci – bez ohledu na objednávku přepravy uskutečněnou prostřednictvím TIMOCOM. Spoluprací s ověřenými zákazníky společnosti TIMOCOM můžete minimalizovat potenciální rizika a nedorozumění. A to nejlepší: Díky historii přeprav a hodnocení můžete činit dlouhodobá, dobře podložená a perspektivní rozhodnutí!
Obdržíte oznámení e-mailem a zprávu prostřednictvím symbolu zvonku v prostředí Marketplace. Všechny přijaté zakázky můžete vidět v přehledu vašich transakcí. Klikněte na nabídku přepravy a potvrďte ji tlačítkem „Přijmout přepravu“.
Přijetím přepravy dáváte najevo, že jste připraveni zakázku uskutečnit. Právně závaznou objednávku přepravy obdržíte od svého obchodního partnera k samostatnému potvrzení.
Ano, jako dodavatel i jako zadavatel můžete transakci stornovat. Doporučujeme však, abyste tak činili pouze ve výjimečných případech, protože stornování v krátkém termínu může mít negativní dopad na vaši pověst a může mít případně i právní důsledky.
Obchodní partner obdrží oznámení e-mailem a prostřednictvím Marketplace. Opakovaná storna mohou mít negativní dopad na vaše hodnocení a budoucí zakázky. V případě strona v krátkém termínu je důležité informovat zadavatele co nejdříve.
V takovém případě byste měli kontaktovat dodavatele a požádat ho o storno prostřednictvím Marketplace. V opačném případě zůstane objednávka chybně uložena ve vašich transakcích. Změny by měly být prováděny přímo v prostředí Marketplace.
Zadejte svou přepravu na Burze nákladů znovu. Pracujeme na řešení, které tento proces v budoucnu zjednoduší.