Nejčastější dotazy našich zákazníků:

Chcete-li ke svému účtu TIMOCOM přidat nového zaměstnance, máte dvě jednoduché možnosti:

  1. Na naší webové stránce použijte tlačítko „Přidat uživatele“, které vás přesměruje na tento odkaz: Přidat uživatele (timocom.com).
  2. Alternativně můžete použít odpovídající dlaždici na úvodní stránce Marketplace.

V obou případech jednoduše postupujte podle dalších pokynů a svého zaměstnance můžete aktivovat snadno a rychle.

Chcete-li účet převést na svého nového zaměstnance, přejděte na tento odkaz: shop.timocom.com a proveďte registraci.

Jakmile registraci dokončíte, zavolejte nám na číslo +420 412 430 430. Některý z pracovníků našeho zákaznického servisu pak pro vás účet přepíše.

Pokud se nemůžete přihlásit a zobrazí se chybová zpráva, může to mít různé příčiny.

Možná jste ve stresujícím pracovním dni přehlédli nějakou fakturu, a proto jste byli dočasně zablokováni. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis a my se Vám pokusíme co nejrychleji pomoci: +420 412 430 430.

Při přihlašování budete po zadání e-mailové adresy a hesla vyzváni k zadání šestimístného bezpečnostního kódu. Tento kód vám bude automaticky zaslán e-mailem po zadání vašich přihlašovacích údajů.

  1. V TIMOCOM Marketplace klikněte na „Nastavení“.
  2. Poté vyberte možnost „Přihlášení“ a „Změnit heslo“.
  3. Budete přesměrováni přímo na možnost snadné aktualizace hesla.

Každý uživatel si může vytvořit osobní seznam vyloučených a určité společnosti tak ze spolupráce vyloučit. Zvýšíte tak bezpečnost a kontrolu u svých nabídek.

Jako zadavatel můžete cíleně určit, které společnosti nesmí vaše nabídky vidět. Zároveň se vám již nebudou zobrazovat nabídky přepravy a volných vozidel od těchto společností. Svůj osobní seznam vyloučených můžete spravovat zde.

Pokud nabízíte náklad, můžete pokaždé individuálně rozhodnout, jak chcete být kontaktováni.

Doporučujeme při zadávání nákladu aktivovat pole „Dostávat cenové nabídky“, čímž výrazně zkrátíte svůj čas a námahu. Dopravci tak mohou předkládat cenové nabídky k vaší nabídce přepravy přímo v burze nákladů. Ušetříte si vyřizování zbytečných e-mailů a telefonátů a budete mít kompletní přehled o všech předložených cenách. Důležité je přitom vypnout všechny ostatní možnosti kontaktování.

Neobdrželi jste fakturu nebo ji nemůžete najít? Žádné obavy! Jednoduše nás kontaktujte na čísle +420 412 430 430 a my vám fakturu zašleme.
Je nám líto, pokud máte s některým přepravním partnerem špatnou zkušenost. Abychom vám mohli rychle pomoci, pošlete nám prosím objednávku přepravy a všechny zprávy, které k ní máte, na adresu ccare.cz@timocom.com. Vaše zpětná vazba je důležitá pro zlepšení bezpečnosti na našem Road Freight Marketplace.

Někdy to hned napoprvé nevyjde. Pokud se rozhodnete ukončit smlouvu se společností TIMOCOM, postačí písemné odstoupení od smlouvy zaslané e-mailem na adresu ccare.cz@timocom.com

Záleží nám ovšem na tom, abychom pochopili vaše důvody. Než se definitivně rozhodnete, budeme rádi, když nás nejprve kontaktujete na telefonním čísle +420 412 430 430. Naším cílem je společně najít řešení a zajistit, abyste měli s TIMOCOM Road Freight Marketplace co nejlepší zkušenosti.