Spravujte přepravní objednávky centrálně a digitálně
- Evidujte přepravní objednávky od externích příkazců centrálně na jednom místě
- Využijte sledování zásilky pomocí propojení objednávek a GPS zařízení
- Archivujte své přepravní objednávky: Nabízíme 10 let úschovy
Kompletní proces v TIMOCOM Marketplace
Vyřizujte objednávky s Vašimi obchodními partnery přímo v Marketplace od TIMOCOM. Díky digitálnímu procesu komunikujete rychle a navíc šetříte čas při zadávání údajů. Všechny objednávky jsou automaticky překládány do příslušného jazyka, proto neexistují jazykové bariéry a neztrácíte čas. Vaší další výhodou je přehledné zobrazení v porovnání s jinými komunikačními kanály, jako je například e-mail.
S TIMOCOM navíc vsadíte na vysokou bezpečnost dat. Data vždy zůstanou pouze příslušnému zákazníkovi, jsou tedy chráněna před přístupem nepovolaných osob. Všechny servery se nachází v Německu, takže pro ně platí německý zákon na ochranu údajů. Žádná data se nedostanou do zahraničí.
Chcete využívat správu objednávek? Rádi Vám pomůžeme.
Vaše výhody:
- Optimalizujete Vaši komunikaci díky kompletně digitalizované správě objednávek.
- Získáte jistotu díky právně závazným smluvním dokumentům.
- Překonáte jazykovou bariéru díky automatickému zasílání objednávky v jazyce Vašeho obchodního partnera.
- Personalizujete Vaše objednávky pomocí firemního loga, Vašich dokumentů týkajících se přepravy a generátoru čísel objednávek.
- Profitujete z úspory času, které dosáhnete díky vytvoření předloh pro opakované objednávky.
- Využijete statistiky pro Vaše budoucí obchodní rozhodnutí.
- Zvýšíte Vaši efektivitu propojením rozhraní Objednávky s Vaším TMS.
Digitální správa objednávek
Oba obchodní partneři mají možnost přehledně spravovat přepravní objednávky a mají stále přesný přehled o jejich stavu – digitálně na jednom centrálním místě.
Urychlení procesů
Díky rychlému zadávání údajů ušetříte hodně času. Důvody: úzká integrace s naší Burzou nákladů. Také naše funkce kopírování a vytváření předloh a inteligentní automatické vyplňování zajistí, že všechny údaje o Vaší objednávce můžete zadávat rychle.
Zjednodušené vyhodnocení
Analyzujte Vaše obchodní vztahy a čísla pomocí našich vyhodnocovacích funkcí, které lze individuálně uzpůsobit Vašim potřebám. Z těchto analýz pak můžete odvodit ukazatele pro Vaše budoucí obchody.
Kontrola realizace objednávky
Díky našim funkcím je sledování zásilek zcela jednoduché. Oba obchodní partneři mají přehled o průběhu přepravních zakázek a mohou snížit potřebu dodatečné komunikace.
Optimalizujte Vaše obchodní procesy díky digitálním objednávkám!
Jako příkazce zadáváte objednávky digitálně v TIMOCOM Marketplace přímo Vašim obchodním partnerům.
Jako dopravce reagujete na objednávku přímo v TIMOCOM Marketplace, kde ji digitálně potvrdíte nebo odmítnete.