Výzva Quehenberger: Transparentnost objednávek přepravy

Hlavním úkolem Quehenberger Logistics je rentabilně využívat 250 vlastních vozidel a obrovskou skladovou plochu o rozloze 520 000 metrů čtverečních. Kromě toho jsou pro splnění tohoto úkolu zapotřebí štíhlejší a automatizované procesy. Je přece důležité zachovat transparentnost všech procesů. Dosud to byl náročný e-mailový maraton mezi Quehenberger Logistics jako zadavatelem a příslušným dodavatelem. Další otázka, která se týká společnosti Quehenberger a mnoha dalších společností, zní: Kde se zboží nachází a kdy bude dodáno? 

Výzvy 

  • Nedostatek informací o sledování způsobuje, že stav dodávek je nejasný
  • Velký počet různých systémů vede k duplicitním záznamům a manuálním chybám

Výsledky

  • Automatické aktualizace stavu pro všechny zúčastněné strany díky sledování zásilek live
  • Rozhraní zajišťují efektivitu a minimalizaci chyb

Řešení od TIMOCOM: Digitální burza nákladů, automatizované objednávky přepravy a sledování v reálném čase

Ve společnosti Quehenberger Logistics GmbH je nyní expedice objednávek řešena pomocí rozhraní Objednávky, které je také integrováno do TMS společnosti translogica. Zcela digitálně a právně závazně je tímto způsobem zajištěno také zasílání oboustranně potřebných dokumentů, např. pro přepravu nebezpečného nákladu, a rozhraní umožňuje i přímé převzetí objednávky. Rozhraní v systému automaticky dokumentuje veškeré změny stavu. Zajišťuje také archivaci příslušných (kmenových) dat. Společnost Quehenberger Logistics podniká důležitý krok směrem ke svým dodavatelům: Údaje z e-mailových příloh musely být na straně dodavatele dosud manuálně přenášeny do příslušného TMS systému. Automatizace pomocí rozhraní zamezí tomuto přepínání mezi systémy a společnost Quehenberger Logistics výrazně uleví interním pracovním procesům svých obchodních partnerů.

„Používání systému nám přineslo mnohá zlepšení, zejména pokud jde o efektivitu. Díky rozhraní Objednávky lze nyní objednávky zadávat, aniž bychom museli přepínat mezi programy. S chytrou integrací v systému translogica stačí několik kliknutí“, říká Christian Fürstaller s nadšením. „Stejně tak z této výhody těžíme i jako dodavatel.“

Také rozhraní Tracking poskytuje okamžitou úlevu. V reálném čase odesílá zadavateli aktuální GPS údaje sdílených vozidel. Agregované informace od 299 běžných poskytovatelů telematiky se uživatelům zobrazí v jejich obvyklém uživatelském rozhraní. Uživatelé navíc mohou GPS údaje předané ze systému translogica porovnat se sjednaným časem dodání. V dalším kroku lze prostřednictvím tohoto softwaru zjistit ETA. A to je z pohledu jistoty plánování velká výhoda.

logo-quehenberger

O společnosti Quehenberger Logistics GmbH

Mezinárodně působící společnost se sídlem ve Straßwalchenu u Salcburku má přibližně 4600 zaměstnanců a zaměřuje se především na střední a východní Evropu. Díky síti vlastních středisek a skladů v 15 zemích nabízí společnost vysoce výkonnou infrastrukturu a spolupracuje s celou řadou mezinárodních partnerů na 88 místech. Zákazníci mohou využívat komplexní řešení dodavatelského řetězce pro maloobchod, módní průmysl, automobilový průmysl a trh s rychloobrátkovým zbožím/potravinami/nápoji. Quehenberger Logistics je mezinárodně působící poskytovatel komplexních logistických služeb s ročním obratem přes 500 milionů eur.

Jste již TIMOCOM zákazníkem?

Pokud je pro vás TIMOCOM důležitým pomocníkem při řešení každodenních logistických výzev, dejte o tom vědět, zviditelněte vaši firmu a získejte nové zákazníky!

Ještě naším zákazníkem nejste?

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si TIMOCOM Marketplace zdarma a nezávazně nebo nás kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle a e-mailu.

Nahoru