Ušetřete čas s rozhraními v TIMOCOM Marketplace
Využívejte služby od TIMOCOM jednoduše ve svém systému TMS/ERP
Zvýšení efektivity, snížení pracovní zátěže
V rychlém odvětví dopravy se počítá každá minuta. Díky integraci TIMOCOM můžete snadno přenášet data mezi vaším dispozičním nástrojem a TIMOCOM Marketplace. To šetří váš čas a zabraňuje chybám při ručním zpracování způsobeným zdlouhavým duplicitním zadáváním.
Jednoduché vysvětlení: Jak funguje výměna dat s rozhraními
Jaké jsou výhody rozhraní s TIMOCOM?
Žádné přecházení mezi systémy
Použitím rozhraní můžete celý přepravní proces zpracovávat ve vlastním systému.
Úspora času
Ušetřete čas tím, že se vyhnete duplicitnímu zadávání a budete používat automatizované procesy vyhledávání.
Úspora nákladů
Díky inteligentnímu a automatizovanému vyhledávání Vám už nikdy neunikne žádná nabídka, takže vždy najdete tu pro Vás nejlepší přepravu.
Co říkají zákazníci o našich rozhraních
„Používáním rozhraní TIMOCOM lze ušetřit 8 procent pracovního času na den a zaměstnance. Kromě toho mi to přináší větší transparentnost a spokojenost zákazníků.“
Thomas Kogler, zakladatel a jednatel společnosti Spedination GmbH
Jaká rozhraní TIMOCOM má a pro jaké případy použití jsou užitečná?
TIMOCOM má k dispozici 5 rozhraní, přičemž rozhraní Burza nákladů je rozděleno do dvou modulů: Zadávání a Vyhledávání.
Burza nákladů - Zadávání
Pomocí rozhraní Burza nákladů pro zadávání můžete vytvářet nabídky přeprav ve svém logistickém softwaru a odtud je odesílat do burzy nákladů od TIMOCOM.
Kdy má pro vás toto rozhraní smysl?
- Denně zadáváte do TIMOCOM alespoň 100 nabídek přeprav.
- Chcete minimalizovat ruční práci.
- Chcete digitalizovat zadávání nabídek přepravy.
Burza nákladů - Vyhledávání
Pomocí rozhraní Burza nákladů - Vyhledávání můžete ze svého logistického softwaru přistupovat k funkci vyhledávání přeprav v burze nákladů od TIMOCOM a vyhledávat vhodné nabídky.
Kdy má pro vás toto rozhraní smysl?
- Přes TIMOCOM hledáte převážně náklad na cestu zpět.
- Máte vozidla, která nejsou vždy plně vytížena.
- Vaši dispečeři nacházejí jen nevhodné náklady.
Profily firem
Pomocí rozhraní Profily firem můžete z TIMOCOM snadno importovat požadované údaje o obchodních partnerech do svého logistického softwaru.
Kdy má pro vás toto rozhraní smysl?
- Chcete ověřit totožnost nových obchodních partnerů.
- Chcete si založit nového obchodního partnera,
- Chcete aktualizovat údaje stávajícího obchodního partnera.
Sledování zásilek
Rozhraní Sledování zásilek poskytuje aktualizace stavu, odhadovaný čas příjezdu zásilky (ETA) a GPS údaje vozidla přímo do vašeho logistického softwaru.
Kdy má pro vás toto rozhraní smysl?
- Nechcete si ručně zjišťovat každou aktualizaci stavu určité relace.
- Potřebujete automatizaci a plánovatelnost.
- Vždy chcete mít možnost uvést předpokládaný čas příjezdu.
Která rozhraní vyhovují vašim každodenním úkolům a výzvám?
Domluvte si s námi osobní konzultaci – zdarma a nezávazně.
Často kladené otázky našich zákazníků před implementací:
Protože rozhraní existuje mezi dvěma systémy, je třeba pro oba systémy provést určitá nastavení. Postup se liší v závislosti na poskytovateli TMS/ERP. To může trvat 1 až 4 dny.
Pokud máte zájem o přehled integrovaných partnerů, kontaktujte nás.
Dejte nám vědět, kterého poskytovatele TMS/ERP máte. My se pak s vaším poskytovatelem spojíme.
Ano. Máme nezávislá partnerská řešení, která vám umožní připojit váš vlastní systém TMS/ERP k TIMOCOM.