Z logistiky 09.09.2021
4

Jak se stát vyhledávaným dopravcem?

Těchto 9 tipů z Vás rychleji udělá Carrier of choice

Pozitivně vyniknout jako vyhledávaný poskytovatel dopravních služeb.

Efektivita, služby a digitalizace – tato kombinace je klíčem k úspěchu mnoha poskytovatelů služeb. Pro dopravní firmy však není vždy snadné věnovat se všem třem aspektům stejnou mírou a profesionálně je realizovat. Neboť: Jejich hlavní kompetence je bezpečná a spolehlivá přeprava nákladů. Využitím následujících tipů se dopravci mohou stát vyhledávanými poskytovateli dopravních služeb.

Ve Smart Logistics System od Freight-Tech společnosti TIMOCOM se v síti setkávají zadavatelé a dodavatelé z celé Evropy. Široké portfolio aplikací a služeb tohoto IT poskytovatele v logistice může být cennou podporou:

Informovat se & nezávazně vyzkoušet

9 tipů, jak na dobrou pověst, spokojené partnery a dlouhodobé obchodní vztahy

 

Je to zákon trhu: Někdy existuje více přeprav než volných vozů. Například následně po havárii lodě Ever Given v Suezském průplavu. V důsledku toho stoupají ceny přeprav a řidiči si mohou své zakázky vybírat. Pak ale přicházejí fáze, kdy je volných vozů nadbytek. V těchto obdobích klesají ceny a zejména malé firmy bojují o přežití.

Díky těmto tipům se můžete proti takovým výkyvům zabezpečit, prozíravě zajistit své podnikání a stát se pro své zákazníky „Carrier of Choice“:

 

  1. Zdigitalizujte se

Držte se proudu doby a využijte rozmanitých a stále se vyvíjejících možností moderních IT systémů. Svět logistiky se totiž rychle digitalizuje, propojuje a stává se agilnějším. Tento vývoj nabízí nejen Vašim zákazníkům, ale i Vám řadu usnadnění a příležitostí k růstu. Poskytovatelé IT služeb jako TIMOCOM kladou velký důraz na zjednodušení přístupu do digitálního světa pro všechny účastníky trhu, aktivně je na této cestě doprovázejí a pomáhají ji utvářet.

 

  1. Dodávejte přesně a spolehlivě

Přesně to od Vás Vaši zákazníci očekávají. Ani sebelepší plánování Vám však nepomůže, pokud se dostanete do dopravní zácpy nebo se na trase stane něco nepředvídatelného. Pomocí digitálního sledování nákladních vozidel v reálném čase můžete sdílet se svými partnery údaje o aktuální poloze. Tak se nedostanete do potíží při vysvětlování a oni se například mohou zatím na rampě lépe připravit na dobu Vašeho příjezdu.

 

  1. Nabídněte jistotu
  • Zajištění nákladu (zkráceně Lasi): Každý náklad byste měli řádně zajistit. Před odjezdem věnujte čas kontrole, zda je vše předpisově zajištěno a uloženo. Dobrý přehled nabízí magazín Verkehrsrundschau ve svém článku LasiCheck.
  • Certifikáty: Nechte si certifikovat všechny oblasti a služby, které jsou pro Vás a Vaše zákazníky důležité. Tím se budete prezentovat jako poskytovatel služeb, který dodržuje nejvyšší standardy kvality a bezpečnosti. Zde naleznete informace o běžných auditech a certifikátech.
  • Ochrana dat: Pokud jde o digitální obchodní vztahy, hraje téma ochrany dat a autentičnosti stále důležitější roli. TIMOCOM např. vyvinul k tomuto účelu bezpečnostní síť. Ta kromě jiného zahrnuje oblasti bezpečnost dat, platební jistotu a rozsáhlé prověřování nových zákazníků.

 

  1. Jednejte aktivně

Příklad: Lépe jste vybavili Váš vozový park a máte nyní více kapacit než předtím. Optimalizujte Vaše vytížení. Nabídněte volné vozy, které jsou k dispozici, a včas informujte Vaše partnery o volných kapacitách. Můžete je nabídnout v burze nákladů volných vozů.

 

  1. Komunikujte spolehlivě i mezinárodně

Evropa je mnohojazyčná. To, že neovládáte mnoho cizích jazyků by Vám v komunikaci s obchodními partnery nemělo bránit. Smart Logistics System od TIMOCOM nabízí například všechny potřebné aplikace a služby pro zajištění obchodu ve 24 jazycích. Vyhnete se tak kulturním a jazykovým nedorozuměním a můžete přijímat objednávky i od partnerů, jejichž jazyku nerozumíte.

 

  1. Sledujte trvale zákazy jízdy

Vyhnete se tak objížďkám nebo dlouhým dopravním zácpám, které vedou ke zpoždění a způsobují nedorozumění mezi Vámi a zákazníkem. Na stránkách www.Truckban.info můžete kdykoliv zdarma získat aktuální informace o zákazech jízdy nebo pracích na silnici. A to po celé Evropě.

 

  1. Plánujte předvídavě

Jízdy naprázdno jsou drahé, škodí životnímu prostředí a lze se jim vyhnout. Plánujte proto své trasy prozíravě. Nejkratší cesta mezi dvěma místy nemusí být vždy nejvýhodnější. Přijímejte druhé nebo dokonce třetí objednávky a na zpáteční cestě sbírejte další dílčí náklady, které lze inteligentně zkombinovat s Vaší trasou. Nebo můžete efektivněji naplánovat trasy tak, že si předem spočítáte jejich náklady. Obojí nabízí aplikace Trasy & výdaje v systému od TIMOCOM.

 

  1. Buďte dosažitelní

Základem dobrého obchodního vztahu je komunikace. Nenechávejte žádné otázky bez odpovědi, ale reagujte rychle a cíleně. Systémy, jako je ten od TIMOCOM, mají integrované oznamovací funkce a messengery, které Vám mohou být velkou oporou.

 

  1. Prezentujte se optimálně

Údržba vlastních firemních webových stránek může být náročná. Pro mnoho Vašich partnerských společností je však důležitý přístup k příslušným dokumentům, jako jsou licence EU, certifikáty, doklady o pojištění, obchodní registrace atd. Prokažte Vaši důvěryhodnost a udělejte hned od počátku co nejlepší dojem. Profily firem ve Smart Logistics System od TIMOCOM Vám nabízejí jednoduchý a předdefinovaný způsob, jak se výstižně prezentovat.

Úspěšné odlišení od konkurence, s digitální podporou

Abyste se stal vyhledávaným poskytovatelem dopravních služeb, máte k dispozici mnoho výchozích bodů, které můžete začlenit do své každodenní práce. Pokud používáte aplikace a služby od TIMOCOM, máte kromě toho kdykoliv po ruce i správnou digitální podporu.

 

Informovat se & nezávazně vyzkoušet

 

Mohlo by Vás také zajímat:

Bezpečnost v síti TIMOCOM zajišťuje software

Jak se dostat rychleji k penězům: Proč se faktoring v logistice vyplatí

Staňte se znalcem v oboru

Nechte si pravidelně zasílat relevantní články, důležité odborné příspěvky a exkluzivní zprávy pro uživatele!


Přihlášení k odběru novinek

Nahoru