20.04.2012

Jaký ohlas má telefonická služba burzy nákladů u zákazníků?

Zákazníci hodnotí první rok služby TimoCom to go

(1)

Düsseldorf, 20. dubna 2012 - Před rokem začal TimoCom nabízet bezplatnou službu „to go“ využívanou na cestách. Zákazníci se díky ní mohou z mobilního telefonu informovat o aktuálních nabídkách v burze nákladů TC Truck&Cargo® a také nechat zadat vlastní nabídky vozidel. Nyní zákazníci bilancují.

S pomocí online platformy naleznou náklad i volný vůz snadno a rychle. Obtížnější je to ve chvíli, kdy je řidič právě na cestě a nemá přístup k internetu. Aby v takovéto situaci nemusel „jet naprázdno“, přišel provozovatel burzy TimoCom s řešením. Díky speciální zákaznické lince TimoCom to go se mohou uživatelé, kteří jsou zrovna na cestě, nejen telefonicky informovat o aktuálních nabídkách v burze nákladů a volných vozů, ale mohou také požádat odborníky v TimoCom, aby do burzy zadali jejich nabídku volného vozu. Službu využívají zákazníci po celé Evropě již rok.



Poslední záchrana „to go“

„Když jsem měl problémy s přístupem k internetu, stačilo jen zavolat na příslušné číslo a operátor zadal moji nabídku volného vozu do burzy. Podařilo se mi tak vyhnout se vysokým nákladům, které by pro mě znamenal výpadek nebo jízda naprázdno,“ objasňuje Piotr Romanowski z polské spedice VIKO Transport.



Victor Bodean z portugalské Campion Trans – Transportes, Lda, byl právě ve Španělsku, když se mu nedařilo připojit se pomocí USB modemu k internetu. „Pan Bodean stál celý den „naprázdno“, když si vzpomněl na TimoCom to go. Našla jsem něco přímo pro něj, takže mohl pokračovat v cestě,“ vypráví account manažerka Melania Morilla y Sousa.

Řidič Tamás Hegyi z Maďarska zdůrazňuje důležitost mobility a flexibility ve svém každodenním podnikání: „Pro moji malou firmu je tato služba velmi praktická. Když právě nemám kapacity, abych pro naše řidiče našel náklad na cestu zpět, prostě zavolají přímo na TimoCom to go.“

Bezpečná kontrola možná i bez počítače
Abychom telefonický požadavek mohli přijmout, musí zákazník zavolat z mobilního čísla, které je autorizováno v TimoCom, a musí znát své uživatelské ID. K tomu je zapotřebí, aby toto číslo bylo uloženo v adresáři dopravních kontaktů TC Profile® od TimoCom a aby zobrazení čísla nebylo při volání blokováno. Našim pracovníkům hovořícím rodným jazykem zákazníka pak k zadání příslušné nabídky postačí jen informace o požadované relaci a popis vozidla. Následně zákazník obdrží potvrzující e-mail se zadanými údaji.

Zástupce firmy TimoCom Marcel Frings má z pozitivních ohlasů uživatelů služby „to go“ radost. „Skutečnost, že TimoCom to go je dobře přijímána v rámci celé EU, nás motivuje a zavazuje zároveň. Našim zákazníkům chceme vždy nabízet skutečnou přidanou hodnotu, a ne jen zbytečnosti“, říká.

Stáhnout tiskovou zprávu
Nahoru