22.02.2022

Hodnocení je tady!

FreightTech společnost TIMOCOM zavádí 5hvězdičkové hodnocení

Screenshot z Marketplace s novou funkcí hodnocení

Erkrath, 22.02.2022 – Od nynějška nabízí TIMOCOM ve svém Smart Logistics System hodnocení obchodního partnera. Tato IT firma tak nejen plní velké přání svých zákazníků, ale zároveň vylepšuje svůj Smart Logistics System o další přidanou hodnotu. „V soukromí se sotva kdy rozhodneme pro nákup, aniž se předtím podíváme na hodnocení jiných zákazníků. Naši zákazníci od nynějška také mohou do výběru svého obchodního partnera rovněž zahrnout názor druhých,“ říká Gunnar Gburek, Head of Business Affairs u TIMOCOM.

„Vzhledem k dlouhým splatnostem v logistice dáváme našim zákazníkům dostatek času na vzájemné hodnocení.“ Gunnar Gburek, Head of Business Affairs TIMOCOM

Aby hodnocení prospěla celé síti, musí být spravedlivá a poctivá. Z tohoto důvodu je hodnocení vázáno na aplikaci Objednávky a na uzavření objednávky přepravy. Gburek: „Díky tomu zajistíme, že se budou hodnotit pouze uživatelé, mezi nimiž je nebo byl obchodní vztah.“ Zadavatel může hodnotit komunikaci se smluvním partnerem, včasnost nakládky a vykládky a také zacházení se zbožím a s dokumenty. Dodavatelé hodnotí kromě komunikace rovněž férovost smluvních ujednání a včasnost plateb.

Lhůty splatnosti umožňují dlouhé období pro hodnocení

V zásadě může každý uživatel hodnotit své obchodní partnery tak dlouho, dokud je s nimi v kontaktu přes aplikaci Objednávky. Hodnocení je přístupné od okamžiku, kdy je přeprava dokončena, tedy kdy je vyloženo zboží. Obchodní partneři se mohou hodnotit po dobu až 104 dní od vykládky. „Vzhledem k dlouhým splatnostem v logistice dáváme našim zákazníkům příslušně dostatek času na vzájemné hodnocení“, vysvětluje Gburek. „Faktor platby je přece jen velmi zásadní pro spokojenost poskytovatele přepravy.“

Uživatelé systému si nyní mohou nechat svoji kvalitu a spolehlivost potvrdit od svých obchodních partnerů. A kdo hledá nové obchodní partnery, může ve svém rozhodnutí zohlednit zkušenosti jiných firem. „Jsme zvědaví, jaký ohlas bude hodnocení u našich zákazníků mít“, říká Gburek.

Více informací o hodnocení naleznete na této stránce.

Stáhnout tiskovou zprávu
Nahoru