Kellershohnova výzva: Pomalé přepravní procesy kvůli manuálnímu vyhledávání dokumentů

Spediční společnost Kellershohn se vždy potýkala s jedním problémem: Dlouhé čekací doby na důležité dokumenty od zákazníků a přepravních partnerů. Ty způsobily značné narušení jejich přepravních procesů. Museli se neustále ptát faxem, e-mailem nebo telefonicky, což je stálo čas a nervy. V některých případech nemohly být objednávky schváleny, protože chyběly požadované dokumenty. Ve stále více digitalizovaném prostředí může nedostatek včasné a úplné dokumentace ovlivnit také image speditéra a důvěru zákazníků.

Willi Kellershohn

Willi Kellershohn
jednatel spediční společnosti Kellershohn

Výzvy 

  • Stagnace dodavatelských řetězců kvůli chybějícím dokumentům
  • Časté noční telefonáty, mnoho faxů a e-mailů
  • Vliv papíru na životní prostředí

Výsledky

  • Zvýšení efektivity díky digitálnímu zpracování objednávek
  • Rychlé objednávky přeprav díky poskytnutým dokumentům
  • Logistické procesy šetrné k životnímu prostředí díky digitalizaci

Řešení od TIMOCOM: Přehledná struktura dokumentů a rychlé zadávání objednávek

Spediční společnost Kellershohn je již mnoho let zákazníkem TIMOCOM a o digitálním zadávání objednávek přesvědčena. Neboť: Udržitelnost má u této firmy se sídlem v Lindlaru vysokou prioritu. Faxy a vytištěné e-maily jsou díky této funkci minulostí. Díky přehledné struktuře dokumentů lze přepravní objednávky rychle evidovat a schvalovat, což výrazně zvýšilo efektivitu procesů a spokojenost zákazníků. Pro jednatele Williho Kellershohna je to další důvod, proč od nynějška spolupracovat výhradně se zákazníky společnosti TIMOCOM. Takto popisuje své zkušenosti s TIMOCOM v našem krátkém videu:

None-Logos-Website-Blog-Karle logistics Logo (2)

Willi Kellershohn, spedice KELLERSHOHN GmbH & Co. KG

Spediční společnost Kellershohn GmbH und Co. KG se může pochlubit 130letou historií a se svými 25 zaměstnanci provozuje 12 vlastních vozidel. Nasazují se hlavně na vnitro pro částečné a plné zatížení. Její rozsáhlé mezinárodní podnikání ve více než 28 zemích je procesováno prostřednictvím externích firem. Jádrem úsilí je naše vlastní motto "Logistika pro lidi a životní prostředí". Udržitelnost hraje rozhodující roli pro společnost, která disponuje přibližně 8 000 m2 skladových a logistických prostor. Ať už se jedná o přepravu, skladování, balení nebo poradenství, ekologické chování je zde nejvyšší prioritou a již několik let zajišťuje značné úspory ve výši přibližně 38 000 kg CO2. 

Jste již TIMOCOM zákazníkem?

Pokud je pro vás TIMOCOM důležitým pomocníkem při řešení každodenních logistických výzev, dejte o tom vědět, zviditelněte vaši firmu a získejte nové zákazníky!

Ještě naším zákazníkem nejste?

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si TIMOCOM Marketplace zdarma a nezávazně nebo nás kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle a e-mailu.

Nahoru