Výzva WEMAS: Ad hoc vyhledávání vhodných dodavatelů pro obchody na stavbě, časově náročná správa objednávek

Pro firemní logistiky musí svým zákazníkům dodat zboží často do 24 až 48 hodin od objednání. Rychlost, kvalita a spolehlivost - to je to, s čím zákazníci společnosti WEMAS, kteří dosud spolupracovali pouze s jedním hlavním speditérem, počítají. Přirozeně však nebyl schopen vždy splnit všechny požadavky a objednávky. Kromě toho je ruční správa objednávek neefektivní a již není aktuální. Nejpozději v době ročního auditu je procházení spisů a shromažďování informací skutečnou ztrátou času. 

Výzvy 

  • Dlouhé lhůty pro vyřízení objednávek
  • Příliš málo dodavatelů a dopravních partnerů
  • Vhodní dodavatelé nejsou vždy k dispozici

Výsledky

  • Více než 2.000 úspěšných objednávek zadaných 855 různým dodavatelům
  • Zvýšení efektivity při zadávání a zpracování objednávek přeprav
  • Úspora času 30 minut při zadávání objednávky

Řešení od TIMOCOM: Vytvoření skupiny dodavatelů s digitálním zadáváním objednávek

Vedoucí logistiky Stefan Watzlawek zdůrazňuje, jak digitální zadávání objednávek prostřednictvím TIMOCOM zvýšilo konkurenceschopnost jeho společnosti a zároveň výrazně omezilo zdlouhavé papírování. Rozhodujícím faktorem je rychlost zadávání a vyřizování objednávek. Za pouhých osm měsíců společnost WEMAS provedla revoluci ve svém vlastním dopravním podniku: Více než 855 různých dodavatelů obdrželo prostřednictvím TIMOCOM Marketplace 2.221 digitálních objednávek - to je impozantní úspěch. Stefan Watzlawek a jeho kolega si během osobních tréninků s obchodními zástupci společnosti TIMOCOM rozšířili své znalosti o aplikaci Objednávek. Jeho kolega Döring přitom objevil cenné funkce, jako jsou Profily firem, které může využít k rychlému vyhledání dopravců se speciálními požadavky, například vysokozdvižných vozíků. Stejný dojem na něj udělalo i vyhledávání v burze skladových prostor, které okamžitě nabízí vhodné plochy. Školení bylo také přesvědčivé v tématech, jako je sledování objednávek pro omezení komunikace během přepravy a pravidelné zadávání tras.

Döring vyslovil také konkrétní přání: 

  1. Integrace identifikačního čísla WEMAS do objednávky pro usnadnění komunikace s dopravci. 
  2. Možnost použít pro objednávkový formulář dodací adresy v profilu společnosti.

Döring ušetří 30 minut denně díky rozhraní mezi vlastním systémem a aplikací Objednávky. 

logo-wemas (1)

O společnosti WEMAS Absperrtechnik GmbH

Návěstní desky, bezpečnostní zábrany, světla, dopravní kužely: málokterá stavba v Německu se obejde bez profesionální techniky od společnosti WEMAS. Její produkty jsou vyráběny ve Vestfálsku, používají se ale na území celé spolkové republiky. U společnosti WEMAS má 130 zaměstnanců na starosti techniku na uzavírky, kterou prodávají velkoobchodům a obchodním zástupcům. Firma se od roku 1971 specializuje na výrobu a prodej kvalitních výrobků pro správné zajištění pracovišť v pozemním a inženýrském stavitelství. Dnes je společnost lídrem na trhu integrovaných a certifikovaných řešení silničních uzavírek.

Jste již TIMOCOM zákazníkem?

Pokud je pro vás TIMOCOM důležitým pomocníkem při řešení každodenních logistických výzev, dejte o tom vědět, zviditelněte vaši firmu a získejte nové zákazníky!

Ještě naším zákazníkem nejste?

Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si TIMOCOM Marketplace zdarma a nezávazně nebo nás kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle a e-mailu.

Nahoru