Platební služby
Zjistěte, jak Vám platební a inkasní služba může pomoci zlepšit Vaši likviditu.

Jak dostanu své peníze již krátce po provedené přepravě?
Předpoklad: Jste zaregistrováni u našeho partnera pro platební služby JITpay™ a u společnosti TIMOCOM.
Jak na to?
- Rychlé ověření platby: Klikněte v nabídce přepravy na tlačítko „Faktoring ověřit“. Vaše zakázka bude automaticky odeslána našemu partnerovi JITpay™.
- Uložení dokumentů: Po přepravě nahrajte všechny potřebné dokumenty (např. doklad o dodání) a zadejte další údaje, jako je cena přepravy.
- Ověření a fakturace: Vaše doklady budou zkontrolovány a automaticky bude vygenerována faktura. V případě chybějících informací vás budeme kontaktovat. Když je vše dokončeno, je stav nastaven na „schváleno“.
- Posouzení rizik a vyplacení: Řízení rizik JITpay™ zkontroluje údaje vašeho zákazníka.
- Pozitivní ověření: Peníze obdržíte co nejdříve (stav „zakoupeno“).
- Negativní ověření: Faktura bude zamítnuta (stav „zamítnuto“).
- Čeká se na ověření: Ve výjimečných případech může být faktura nastavena jako „čekající“, protože ji nelze vykoupit okamžitě. JITpay™ pak pohledávku spravuje a platbu přeposílá, jakmile ji obdrží. V takovém případě se obraťte přímo na podporu společnosti JITpay™.

Co dělat, když zadavatel neplatí?
Úspěšně jste dokončili přepravní zakázku, ale na peníze čekáte i po uplynutí dohodnutého termínu platby?
Začnete v několika málo krocích s naší inkasní službou:
Zpožděná platba? TIMOCOM pomůže
- Zadejte údaje o zákazníkovi a dlužníkovi.
- Nahrajte údaje o Vaší pohledávce.
- Naposledy zkontrolujte a pověřte inkasní službu.
Pro informaci:
Za každý takový příkaz je stanoven poplatek za zpracování ve výši 20 €. V případě úspěšného zpracování účtuje společnost TIMOCOM zadavateli poplatek za úspěšné vyřízení, přičemž poplatek za zpracování se do tohoto poplatku započítává.
Máte další dotazy, např. zda musela pohledávka vzniknout prostřednictvím TIMOCOM? Další podrobnosti se dočtete zde.