Digitální mosty
Rozhraní propojí systém od TIMOCOM s Vaším TMS nebo ERP systémem
Ano, je to možné: Dva na sobě nezávislé systémy je možné propojit, například TMS nebo ERP systém a Smart Logistics System od TIMOCOM. Klíč k úspěchu přitom spočívá v malých pomocnících, kteří se postarají o to, aby tyto různé systémy spolu komunikovaly. Říká se jim rozhraní a v tomto příspěvku na blogu Vám vysvětlíme jejich význam, kde se používají a jaké cenné výhody přinesou do Vašeho běžného dne.
Zdá se, že právě dopravním firmám přináší digitalizace neomezené možnosti. Mnoho spedic a dopravců proto v uplynulých letech přešlo k tomu, že začali používat stále další nové softwary pro důležité procesy a služby. Problémy, které v důsledku toho vznikají, jako větší náchylnost k chybám a časově náročné dvojí zadávání, je možné individuálně a digitálně řešit s pomocí rozhraní, která ještě navíc pro uživatele znamenají větší přehlednost.
Jsou rozhraní přesně to, co ještě potřebujete ke zvýšení efektivity Vašich logistických procesů? Kontaktujte nás, těšíme se na Vás!
Rezervujte si individuální konzultaci ohledně rozhraní!
Nezávazně a zdarma.
Co jsou rozhraní?
Rozhraní jsou komunikační mosty, které propojují IT systémy, zajišťují bezproblémovou výměnu dat a umožňují přístup k dalším zdrojům dat. Důležité přitom je, že se údaje neposílají z A do B, nýbrž že je druhý systém rozpozná a logicky dá do souvislosti. Podobně jako tlumočník, který zaznamená informaci jednoho partnera při jednání, přeloží ji a předá v jazyce druhého partnera. V logistice Vám rozhraní umožní plynule propojit externí systémy a služby (například pro zadávání objednávek) s Vaším stávajícím TMS nebo ERP systémem. Dvojí zadávání údajů, přepínání mezi různými programy a netransparentní procesy tak budou patřit minulosti.
Jaké výhody Vám přinesou rozhraní?
Rozhraní jsou pro logistiku důležitější než kdy jindy. V odvětví dopravy totiž stále více prosazuje uvažování ve smyslu „just-in-time“ a „ASAP“: spontánní dodávky a trvale rostoucí počet přeprav ve stále kratších intervalech – perfektní časový management a plynulé procesy jsou přitom rozhodující konkurenční výhodou.
A právě v tom pomáhají rozhraní.
Rozhraní umožňují
- rychlejší viditelnost u potenciálních obchodních partnerů,
- transparentní a integrované procesy až k Vašim zákazníkům,
- plynulé zadávání a kratší průběhové časy objednávek,
- optimalizaci Vašich IT procesů,
- z Vašeho softwaru pro logistiku automaticky zasílat data do externích systémů a data z těchto systémů také přijímat.
Můžete tedy i nadále pracovat v uživatelském prostředí Vašeho TMS systému a nemusíte přepínat mezi různými systémy nebo data zadávat dvakrát. To nejen podstatně šetří čas, nýbrž také redukuje možné zdroje chyb.
Rozhraní made by TIMOCOM
Vždy pro nás bylo důležité, aby používání našich aplikací a služeb bylo co nejjednodušší. Víme, že v moderní logistice se používá několik tisíc různých systémů. A to je nezřídka důvodem, proč se dodavatelské řetězce zadrhávají. TIMOCOM proto brzy začal s realizací individuálních řešení pro rozhraní, která trvale dále rozvíjel. Dnes našim zákazníkům nabízíme díky individuálním integracím mnoho různých možností používání našeho Smart Logistics System.
Rozhraní Burza nákladů
- Zveřejňujte Vaše nabídky ještě rychleji! Přes naše rozhraní Burza nákladů budete Vaše nabídky přenášet přímo z Vašeho stávajícího TMS nebo ERP systému do burzy nákladů ve Smart Logistics System. Stačí jedno kliknutí a Vaši nabídku si může zobrazit více než 50.000 potenciálních obchodních partnerů. Jednoduše dále pracujete v uživatelském prostředí, na které jste zvyklí, a vyvarujete se chyb při zadávání relevantních údajů.
- Přímé hledání přeprav a volných vozů! Burza nákladů od TIMOCOM Vám každý den nabízí až 1 milion mezinárodních nabídek. Tímto způsobem se můžete vyhnout jízdám naprázdno. Jako uživatel rozhraní navíc můžete ve Vašem vlastním TMS nastavit parametry hledání a následně se budou ve Vašem vlastním systému automaticky zobrazovat nabídky přeprav a volných vozů ze Smart Logistics System od TIMOCOM.
Pro Vás to znamená vyšší
- efektivitu: Nabídky přeprav a volných vozů budete vyhledávat rychleji. Tím ušetříte čas, a tedy i náklady.
- využití dat: Stávající data z Vašeho TMS budou inteligentně využita. Od tohoto okamžiku můžete používat automatické vyhledávání.
- výkonnost: Získáváte výhodu lepších a rychlejších výsledků vyhledávání díky automatické aktualizaci.
- komfort: Bez přepínání mezi aplikacemi vyhledáváte nabídky přeprav a volných vozů z Vašeho stávajícího TMS systému.
Více informací o našem rozhraní Burza nákladů naleznete zde.
Rozhraní Objednávky
Zautomatizujte zadávání objednávek! Přes rozhraní Objednávky lze údaje z Vašeho TMS jedním kliknutím přenést do našeho systému. Údaje o přepravě jsou díky tomu vždy správné a mohou si je zobrazit všichni zúčastnění. Navíc můžete Vaše smlouvy automaticky zaslat Vašemu zadavateli. Nepříjemné čekání na e-maily nebo telefonování kvůli nezbytným dokumentům tak patří minulosti. Zadání, potvrzení, archivace – všechny procesy lze s pomocí našeho rozhraní zkrátit a zoptimalizovat.
Rozhraní Tracking
Vyšší transparentnost směrem k zadavatelům je královskou disciplínou dodavatele. Myšleno je tím především nepřetržité sdílení relevantních procesů, údajů o pohybu a dalších informací pro zaměstnance, zákazníky a partnery v reálném čase, z čehož vyplývají důležité konkurenční výhody. Řadu součástí dodavatelského řetězce, například management ramp, lze díky tomu významně optimalizovat. Protože ale ne všichni účastníci dodavatelského řetězce používají stejnou IT infrastrukturu, je zapotřebí rozhraní, které se individuálně připojí k systémům a propojí je.
Prostřednictvím našeho rozhraní Tracking Vám dáváme možnost nahlížet z Vašeho vlastního TMS nebo ERP softwaru do relevantních údajů o sledování. Na jednom místě se Vám zobrazí veškeré údaje o sledování od 286 různých poskytovatelů GPS, aniž byste museli přepínat mezi systémy. Vaše procesy jsou efektivnější a výpočet ETA se podstatně zjednoduší.
Jak můžete propojit Váš TMS nebo ERP systém se systémem od TIMOCOM
Naše rozhraní individuálně upravíme podle Vašich potřeb. Tímto způsobem jsme schopni zajistit, aby všechny funkce pracovaly bezchybně. Naši experti proto implementaci upravují tak, aby odpovídala potřebám Vaší firmy.
Společně s Vaším poskytovatelem TMS nebo ERP systému zajistíme technickou realizaci. Za tímto účelem kontaktujeme Vašeho poskytovatele TMS nebo ERP systému a zařídíme všechny nezbytné kroky.
Jsou rozhraní přesně tím, co ještě potřebujete ke zvýšení efektivity Vašich logistických procesů? Kontaktujte nás, těšíme se na Vás!
Rezervujte si individuální konzultaci ohledně rozhraní!
Nezávazně a zdarma.
Mohlo by Vás také zajímat: