Myslet ve velkém, reagovat rychle: takto se skupina Weerts drží na vrcholu
Skupina Weerts začínala, jak už to u začínajících firem v dopravě bývá, s jedním nákladním vozem, který zásoboval místní oblast zemědělskými produkty. Téměř o celé století později Valoni spolupracují se společnostmi typu blue chip. Jak se společnost stala tak úspěšnou navzdory krizím a stále novým výzvám? Například prostřednictvím digitálního know-how. Fabrice Maréchal, Key Account Manager v oddělení přepravní logistiky, zdůrazňuje význam služeb od TIMOCOM jako jednoho z nejdůležitějších nástrojů. Tímto způsobem chce společnost dosáhnout svých ambiciózních cílů pro rok 2023 – navzdory rostoucím cenám a nákladům.
Dopravní společnost se sociální odpovědností a technickým know-how
Belgická skupina Weerts spojuje tradiční hodnoty s know-how nejmodernějších technologií, aby dokázala čelit výzvám v logistice. Společnost, která zaměstnává 400 lidí, je také společensky odpovědná, například používá solární panely a e-náklaďáky a vytváří multikulturní pracovní prostředí, v němž jsou vítáni zkušení zaměstnanci starší 50 let. Od svých počátků v místní dopravě rozšířila skupina Weerts své služby nejprve do zemí Beneluxu a poté do východní Evropy.
Chcete být také neustále flexibilní, dále rozšiřovat své podnikání a nacházet nové dopravní partnery a zákazníky? Vyzkoušejte si nezávazně TIMOCOM Marketplace a využijte až milion nabídek přeprav a volných vozů každý den.
Důležité faktory úspěchu v logistice: Rychlost, jasná komunikace, sítě
Když Fabrice Maréchal, současný Key Account Manager ve skupině Weerts, v roce 1996 nastoupil do svého prvního zaměstnání v logistice, procházelo odvětví převratnými změnami. Otevíraly se evropské hranice a běžně se používaly dálnopisy a faxy. Fabrice pochází z oblasti zvané Euregio, regionu s mnoha logistickými společnostmi. Nastoupit v tomto odvětví se tedy nabízelo. „Vyrostl jsem ve třech kulturách v blízkosti hranic, kde je patrně v každé rodině nějaký logistik,“ říká Fabrice o svém domově. Na otázku, jaké jsou nejdůležitější faktory úspěchu v logistice, Fabrice zmiňuje rychlost, jasnou komunikaci a budování osobních vztahů. Podle něj je pro úspěch klíčová spolehlivost a partnerství.
Ambiciózní firemní cíle pro rok 2023 a výzvy na této cestě
Jak realizuje Weerts velké plány navzdory velkým výzvám?
Skupina Weerts má pro rok 2023 ambiciózní plány. Bylo zakoupeno 20 nových nákladních a chladírenských vozů, aby bylo možné opět intenzivněji působit na dopravním trhu. Společnost také rozšiřuje své chladírenské kapacity a v Charleroi vytvořila nové skladovací prostory pro potravinářské výrobky, jako je čokoláda, mléko a ovoce. Odvětví logistiky však v roce 2023 čelí také specifickým výzvám. Hlavním problémem jsou rostoucí výrobní náklady, zejména u surovin, jako jsou brambory. Odvětví navíc doufá v pokles nákladů na energie, protože skladování zboží při extrémních teplotách spotřebovává velké množství elektrické energie. Fabrice vidí světlo naděje a pozitivní začátek v tom, že ceny nafty již klesly.
Největší úspěch přináší logistická síť a rychlá reakce díky nové funkci
Kromě toho se Weerts nadále spoléhá na TIMOCOM jako důležitý prostředek k dosažení firemních cílů. Nebylo by to poprvé, co Marketplace pomohl dosáhnout dalšího velkého milníku v rozvoji podnikání. Key Account Manager vzpomíná na velký projekt s plošinovým nákladním vozem v německém Straubingu, kde TIMOCOM umožnil najít partnery a navázat výhodnou spolupráci.
Jednou z funkcí TIMOCOM, která si zaslouží zvláštní zmínku, je možnost přímé nabídky cen. Tato funkce velmi usnadňuje prodej nákladu a rozhodujícím způsobem urychluje komunikaci. Fabrice je přesvědčen, že rychlá reakce přináší největší úspěch:
„Abyste byli v logistice úspěšní, musíte komunikovat rychle a srozumitelně, a TIMOCOM je pro to skvělou podporou.“
Využíváte již své dopravní podnikání na maximum? Ne?! Pak využijte svůj potenciál k úspěchu na jednom z největších digitálních tržišť pro silniční nákladní dopravu v Evropě.
Recept na úspěch v kostce
Skupina Weerts je inspirativním příkladem rodinného podniku, který úspěšně expandoval díky sociální odpovědnosti, technickému know-how a silné pozici v evropském logistickém průmyslu. Zůstávají věrni svým hodnotám, přizpůsobují se výzvám, a aby splnili rostoucí požadavky dodavatelského řetězce, spoléhají na logistická partnerství. K budování a správě sítí využívají Valoni TIMOCOM Marketplace, tržiště, které navíc umožňuje rychlou a jasnou komunikaci a tím se pozitivně odlišují.
Mohlo by Vás také zajímat:
Spedination a TIMOCOM – příběh o úspěchu
HTR-Logistik: Tipy pro optimální využití burzy nákladů od TIMOCOM
Olga Polasik-Rüffer
Senior Marketing Communications Manager